Blommig sommarklänning

Nu när man ändå bara längtar efter värmen så tänkte jag visa upp en klänning som jag sydde förra sommaren. Den är sydd efter ett mönster från Burda har jag för mig.

Tygrosen (som man gör så HÄR) kan man ta av om man vill.

Det här inlägget postades i Blommig sommarklänning, Jag syr. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Blommig sommarklänning

  1. Sheila skriver:

    Vilken fiin!
    Jag gillar din sida starkt! Så fina bilder och skisser 🙂

    Ha det fint!

  2. Josefin skriver:

    Å va kul med en sy-blogg! Det ser lovande ut 🙂 Verkligen jättefin klänning! Var den svår att sy? Har inte sytt så mycket, men skulle gärna vilja börja!

  3. angelica skriver:

    sv åh tack! 🙂

  4. Josefin skriver:

    Åhh vad fin klänning ! 🙂

  5. Josefin skriver:

    Sv, Haha ja!
    Varsegod! =)

  6. Anonym skriver:

    sv; tackar snälla du! denna klänning blev ju oxå ssnygg sådär till sommarn 😀 kram!

  7. karin skriver:

    sv; tackartackar! denna klänning blev ju oxå extra gullig sådär till sommarn ;D kram.

  8. Elisabeth skriver:

    Kika gärna in på mina Tradera-auktioner, jag har flera uppe just nu. Säljer bland annat en helt ny datorväska (som kostade 700 kr när den köptes), ett par snygga Cheap Monday-jeans och en ny Helena Rubenstein-mascara. Alla mina auktioner har utropspriset 1 krona, och priserna är fortfarande väldigt låga! PASSA PÅ – NÄSTAN ALLA AUKTIONER AVSLUTAS INOM NÅGRA TIMMAR! http://www.tradera.com/auktioner/saelis

  9. Alicia skriver:

    Du har verkligen talang!

  10. Helena Ljunggren skriver:

    Oj, här hamnade jag av en slump och jag fastnade direkt! Jättesnygga grejer du visar upp!

  11. Jonna skriver:

    Om den här klänningen finns kvar och omd en är tills salu, vad skulle du vilja ha för den då?
    Den är störtsnygg!

  12. Jonna skriver:

    Jag hör av mig om någon vecka eller så om huruvida jag kan köpa den eller ej! Jag och pojken för lön igen nästa fredag, men vi skall köpa en valp samma dag, och så är det diverse räkningar som skall betalas. Hör av mig när det mesta är betalt så ser jag om jag har råd att köpa den! 🙂

  13. Evelina skriver:

    Gillar verkligen överdelen på denna klänningen! Finns det någon möjlighet att få tag i mönstret?

Kommentera

