Mönster till T-shirt

Klippte och tejpade ihop ett mönster till en T-shirt för några dagar sen. Mönstret kommer från BurdaStyle. Kan verkligen rekommendera den sidan! De har gratismönster som man kan skriva ut hemma. Ett mönster till en T-shirt är inte så svårt att göra själv men eftersom jag ska sy den till min pojkvän så körde jag på ett lite säkrare kort.

Det här inlägget postades i Jag syr, T-shirt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Mönster till T-shirt

  1. LIENE skriver:

    Oho, här finns det ju tips på sida med mallar:D toppen:D

  2. karin skriver:

    sv; hihi jaaa! aaa det har du rätt i men för dom som vill använda baddräkten på stranden menade jag kan göra det. inget jag själv skulle göra 😀 men för fester hade det vart ursnyggt 😉 kram

  3. Momo skriver:

    Precis vad jag behöver, precis när jag behöver det. Tack!

  4. Ella skriver:

    Hej! Vilken fin och inspirerande blogg du har, jag gillar dina modeteckningar! Jag har försökt att ladda ner mönster från burdastyle, men när jag klickar på download händer det ingenting. Vet du vad det kan vara för problem? Tacksam för svar, jag har ingen egen blogg men du kan mejla mig på knasboll_93@hotmail.com

  5. vill man göra det ännu enklare kan man köpa makeityourown. Ett enkelt klädmönster för tröja som vill komma igång att sy. Ett basmönster i en förpackning med illustrationer på hur du sätter ihop ditt plagg. see you!

Kommentera

