Ur mitt skissblock

Det här inlägget postades i Modeteckningar. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ur mitt skissblock

  1. LIENE skriver:

    sv: Låter som en jättekul blogg:D Jag själv älskar att sy men finner aldrig tillräckligt med tid för det.
    Jag har bara en fråga och jag vet inte om du kan svara på den. Vet du om det finns någonstans på internet där man kan skriva ut klädmallar?

  2. Wilma:D skriver:

    – ja de e juh de!:D

    jättefin bild:)

  3. Svar: Okej, förlåt för sent svar. Vad gör du ikväll då? 🙂

  4. Ida [Fotoblogg] skriver:

    sv : ja,alltid lika kul att redigera bilder :), jättefin blogg hur har din dag varit ?

  5. Sofie skriver:

    Önskar jag kunde sy!

  6. johanna skriver:

    fan vad grym du är 😀

    kolla gärna in min blogg 😀
    och låt mej gärna få höra vad du tycker !

  7. Molly skriver:

    Shit va snyggt du skissar! 😮
    är det bra med dig? 🙂

  8. Sara Gustafson skriver:

    Verkar vara en fin blogg det här! 🙂

Kommentera

