Tygprover

Jag har beställt hem lite tygprover från Tyg.se. Jag letar efter ett tyg till T-shirten jag ska sy till min pojkvän men ingen tygaffär som jag har varit inne i har fått in några vårtyger än. Det är dock ganska dyrt att beställa från den hemsidan eftersom tygerna skickas från Tyskland och frakten har jag för mig ligger på ungefär 90kr.  Men om man ska beställa mycket kan det löna sig! Jag tycker i alla fall att det är jättebra att man kan beställa hem tygprover gratis eftersom det kan vara svårt att veta hur tygerna känns och ser ut i verkligheten om man ska beställa över nätet.

De här tygproverna beställde jag hem. Men tyvärr passar inget av tygerna till T-shirten.

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tygprover

  1. Ann skriver:

    Åh, jag beställde också från tyg.se för ett par dagar sedan. Nu vill jag komma igång! Tycker det verkar vara en riktigt bra sida, men som du skriver så bör man nog beställa hyfsat mycket på samma gång pga frakten. Har dock inte beställt några prover utan bara ”enkla” tyger, men det är förstås en jättebra idé! 🙂

  2. :) skriver:

    Jag tycker att modellen på dina klänningar är väldigt fina men för att göra dom snyggare och få fler besökare så tycker jag att du kanske borde börja med att göra snygga långklänningar till fester eller liknande för att det kommer göra din blogg VÄLDIGT intressant! Det behöver inte exakt vara BARA långklänningar men bara ett tips som skulle kunna vara bra för dig 🙂 här är en hemsida men skit fina klänningar http://www.sherrihill.com , och om du kanske sydde en enda klänning som liknar en av de klänningar från den hemsidan så kanske du kan förbättra din syförmåga och sy ännu bättre 🙂 jag säger inte att du syr dåligt men bara för att göra bloggen mer intressant 😉

  3. Ann skriver:

    Oj, det var ju faktiskt DU som skrev att de hämtades från tyskland! *känner sig lite dum* 😉

  4. Camilla skriver:

    Har beställt ifrån dem tycker de är riktigt bra och brukar hitta de tyger jag söker 🙂

Kommentera

