Blommigt linne

Ett sommarlinne med rynkad halsringning och dragkedja i ryggen. Sydde det här efter ett mönster som jag köpte för längesedan så kommer inte ihåg vad det heter. Jag tycker det är roligt att sy kläder efter ”grundmönster” och sen göra lite detaljer själv, som halsringningen i det här fallet!

Det här inlägget postades i Blommigt linne, Jag syr och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Blommigt linne

  1. Stina skriver:

    Men gu vad duktig du är !:)
    Jag vill oxå sy mina egna kläder:) Har du lärt dig själv ?

  2. cilla skriver:

    tjena, urgulligt linne!!!
    är det för svårt för en nybörjare? skulle du kunna tipsa, till alla dina kläder du syr i framtiden, om en nybörjare kan göra det?

    Tack 🙂

    • syklader skriver:

      Hej!
      Förlåt för ett väldigt sent svar.
      Tack så mycket! Nej det linnet var väldigt enkelt, det enda som var lite knepigt var rynkningen i halsen. Självklart kan jag i framtiden skriva hur svåra plaggen är att sy 🙂

  3. emmabernhardsson skriver:

    Hej, fann precis din blogg då jag sökte via google på ”klädmall”, är nybörjare och ska sy mitt första plagg i veckan 🙂 Vill bara hälsa att jag blev inspirerad av dina inlägg och att du har fått en ny läsare! 😉 Vänliga hälsningar /Emma

Kommentera

