Modeteckning och moodboard

Min slutuppgift på kursen fackteckning och design som jag gick i skolan förra terminen var att rita en modeteckning så som man trodde att kläderna skulle se ut om 50 år samt att göra en moodboard till den. Så här blev resultatet!

modeteckning

Det här inlägget postades i Modeteckningar och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Modeteckning och moodboard

  1. M.M skriver:

    Du, jag har en fråga som jag har tänkt på rätt länge: kan man sy hattar? Jag vet inte om du är rätt person att fråga, men jag bara tänkte att du kanske vet något i alla fall?

    M.M

  2. lovisa skriver:

    vad gör du denna fredag?:)

  3. maria skriver:

    Hej, fin blogg du har :). Har börjat följa den på bloglovin. Sjukt snyggt jeanslinne du gjort ^^

Kommentera

