Tyger från syfestivalen

Tänkte visa två jättefina tyger som jag köpte för ett tag sen på syfestivalen i Jönköping. Jag tänkte sy ett par söta sommarblusar av dem och jag hoppas det blir bra! Den här gången ska jag sy efter mönster eftersom det känns lite säkrare. Skulle ju vara onödigt att förstöra de här fina tygerna!

Hur brukar ni göra? Syr ni efter mönster eller på fri hand?

Det var ett tag sen jag uppdaterade här nu men jag lovar att jag ska bli bättre på det!

syfestivalen

syfestivalen

Det rosa spetstyget är min favorit, så fina små rosa blommor!

Det här inlägget postades i Tyg och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tyger från syfestivalen

  1. eva skriver:

    men vad fina kläder. Titta in på sydilla.no där finns fina tyger och tillbehör. Eva

  2. Camilla skriver:

    Jag brukade sy för mönster men känns lättare att skippa det vet inte varför 🙂

  3. Dazy skriver:

    Lovely Blog sweetie!!!
    xoxo ❤

  4. Carolina. skriver:

    Hej!
    Syfestivalen, vad är det? Låter ju hur kul som helst. Är det varje år? 🙂

Kommentera

