Expressens webtv

Igår fick jag mejl om att min blogg skulle vara med i ett webtv-program på expressens hemsida! Klippet handlar om pyssel i allmänhet och min blogg nämns bara lite snabbt tillsammans med andra pysselbloggar. Jag tycker i alla fall att det är roligt att det blir fler och fler som börjar pyssla!
Tryck HÄR för att komma till klippet.

Det här inlägget postades i Video och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Expressens webtv

  1. maria skriver:

    Nej vad kul :)! Lovar att kolla på det någon dag, när jag inte sitter vid den sega datorn 😉

    Bor du också i närheten av jönköping? ^^

  2. maria skriver:

    OKej kul 🙂 har du någon favorit tygbutik i jkpg? Jag har bara hittat en vid juneporten, en i hva och en vid ekhagen (mer stickningar)…:P

  3. Fan vad kul =) bra det gick!

  4. Hej! Jag ville bara tipsa om att jag lottar ut presentkort på stämplar i min blogg! Bra att ha till mycket kul när man syr eller pysslar: Kolla här http://138kvadrat.blogspot.com/2011/11/vinn-stamplar.html för exempel på vad man kan ha dem till!
    Ha en underbar dag!

  5. Kamilla skriver:

    Gud vad roligt!! 🙂

  6. Sofia skriver:

    Gud vilken inspirerande och rolig blogg. Jag ska köpa symaskin snart hade jag tänkt, mest för att uppdatera garderoben lite, göra mina kläder lite nyare roligare och med en egen touch. Jag är så taggad och blev ännu mer taggad nu när jag såg din blogg.
    Kul när man kan inspirera varandra =)

Kommentera

