Kavaj med knappar

För ganska längesen sydde jag en kavaj som jag inte har visat här. Den är lite mer som en kofta eftersom den är sydd i ett mjukt tyg. Knapparna sprättade jag bort från en gammal rock, de är lite slitna och har tre kronor på vilket jag tyckte var fint! Koftan/kavajen är faktiskt min favorit bland allt jag har sytt! Mönstret fick jag från en gammal tidning.

Det här inlägget postades i Jag syr, Kavaj med knappar och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Kavaj med knappar

  1. Elin skriver:

    Hej! Hamnade på din blogg pga att jag letar efter en sån docka du har på bilden! Är det en sån du kan ställa in storlekar? Precis sån behöver jag. Vart har du köpt den?! Hälsningar Elin

  2. Maria skriver:

    Jätte fin jacka!! Skulle gärna ha en då själv!!

Kommentera

