Balklänning

Nu har jag äntligen tagit studenten! Eller ja det var några dagar sen nu men ändå. Jag tänkte att jag kunde visa min balklänning. Jag har inte sytt den själv (hade inte tid), men om någon av er vill sy en liknande är det ju alltid bra med inspiration.

Bild | Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Balklänning

  1. hanna skriver:

    Så fina sydda saker och vilken underbar klänning.
    Kram
    Hanna

  2. Gabbe skriver:

    Jag har precis kollat igenom din blogg, hittade den faktiskt av en slump på internet, men det enda jag funderat på är om du har några tankar på att använda någon som ”modell” till när du visar upp dina kläder och riktiga fotografier med klänningarna om du förstår vad jag menar 🙂

  3. Sara holm skriver:

    Riktigt snygg klänning det där

  4. Jossan skriver:

    Gud vad fina kläder! Har en liten fråga om vart du har köpt din prov docka? 🙂

  5. Teddy skriver:

    Om man ska göra en t-shirt mer urringad, är det bara att klippa då eller måste man sy på en krage så att inte t-shirten går sönde i tvätten?

  6. Johanna skriver:

    Hej! Superfin klänning, vart är den ifrån? Vill du sälja den?:)

Kommentera

